Laatste dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Erwin en Renate - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Erwin en Renate - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Renate

26 November 2004 | Australië, Port Douglas

Vandaag (vrijdag) zijn we met een grote snelle boot het Reef weer opgegaan.
Het was de bedoeling om te gaan snorkelen echter is daarvan niet veel van gekomen.

We hebben toch maar besloten om nog een keer te gaan duiken !!!!!!!
En daar hebben we geen moment spijt van gehad.
We zaten nu aan de buitenkant van het Reef en hebben gedoken tot ongeveer 10 meter diepte.
Volgens mij hebben we alle soorten koraal die hier groeit we gezien vandaag. Prachtig al die mooie kleuren.
De eeste duik van vandaag was bij een klein koraal rif en de tweede van vandaag was bij een groter, langgerekt stuk.
Een derde duik hebben we niet meer genomen want we hebben toen de snorkels maar gepakt.
Dat was mooi want de zon kwam net een beetje door.

In ieder geval zijn wij weer een hele duikervaring rijker.

Straks gaan we noge even lekker eten en vandaag voor de verandering maar eens niet zo vroeg naar bed.
Morgen aan het eind van de middag vliegen we pas dus we kunnen uitslapen.
Niet dat dat lukt met deze hitte, maar het is het proberen waard.

Hopelijk hebben we morgenavond in HONG KONG nog de gelegenheid om hier wat op te zetten anders is dit voorlopig de laatste keer.

Groetjes,
Erwin

• 26 November 2004 - 21:36

Teuni:

leuk dat jullie gedoken hebben en dat het toch mooi weer was aan het eind wat betreft het duiken ,jullie zijn toch niet volgens clemens verwachting in het huwelijksbootje gedoken ?
    maar dat zullen we zondag wel hoeren als we de auto
    terug komen brengen
    ( eerst nog even wassen en schoonmaken) want hij heeft behoorlijk wat gereden.

tot zondag in het mooie nederland

groeten teuni

• 28 November 2004 - 14:37

Rob,irma En Anouk:

Weer thuis in het kouwe kikkerland. Is de reis goed verlopen zonder te veel vertragingen.Ik denk dat julie wel een hele mooie vakantie hebben gehad.Leuk om elke keer het verslag te lezen.