Laatste dag met de Camper - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erwin en Renate - WaarBenJij.nu Laatste dag met de Camper - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erwin en Renate - WaarBenJij.nu

Laatste dag met de Camper

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Renate

21 November 2004 | Australië, Sydney

Dit is dan de laatste dag met de camper.
We zitten nu vlak bij Cairns en morgen in de loop van de dag leveren we de camper in.

Het is ook wel mooi geweest zo. Waarschijnlijk spelen we met deze gedachten omdat je er onbewust toch naar toe leeft.
Zo ben ik er ook van overtuigd dat als we hem nog 4 weken zouden hebben dat we op dit moment ook nog steeds van elke kilometer aan het genieten zouden zijn.
Ik denk alleen dat de baas het niet zo leuk zou vinden.

De aankomende paar dagen gaan we lekker genieten van de rust, het zwembad en het Great Barrier Reef. Helaas is het niet mogelijk om hier aan de kust in de zee te zwemmen.
Tenzij je niet gevoelig bent voor stingers / jellyfish en haaien.

Vandaag hebben we nog een bosbrandje gezien. Dat gaat echt snel hoor !
Voordat je het weet is er een heel stuk weggebrand.
Gelukkig hebben ze hier ook brandweermannen. Wat zullen die zweten in die pakken die ze aanhebben.

De groetjes van mij en Renate en tot de volgende keer maar weer.

Erwin.

  • 22 November 2004 - 07:58

    Clemens:

    Mietje(s)
    Ga toch gewoon zwemmen man!!!
    Volgens mij ben je in zee veiliger dan op het land met al die "grote" bosbranden.
    De keus is aan jullie: of samen met Kanga en Roo in de fik of als laatste actie nog even spelen met de haaien. Voor ons één zekerheid,jullie komen wel op de voorpagina van het AD en de Telegraaf.M.a.w. het laatste berichtje vanuit Aus. lezen we wel in de krant.

    Clemens
    Ut het veilige Holland

  • 22 November 2004 - 11:08

    Erwin:

    Theo kwam ook op de voorpagina van het AD en de Telegraaf.
    Op die manier wil ik er ook niet opkomen.

    Groetjes,
    Uit het warme OZ (35+)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 November 2004

Weer thuis

26 November 2004

Laatste dag

24 November 2004

Bush Bush

22 November 2004

Eindelijk een normaal bed.

21 November 2004

Laatste dag met de Camper
Erwin en Renate
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 6570

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: