Eindelijk een normaal bed. - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Erwin en Renate - WaarBenJij.nu Eindelijk een normaal bed. - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Erwin en Renate - WaarBenJij.nu

Eindelijk een normaal bed.

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Renate

22 November 2004 | Australië, Port Douglas

Hallo allemaal,

vandaag zijn we dan eindelijk aan de laatste etappe van de tour in OZ gekomen.
Die laatse etappe bestaat uit 5 dagen Port Douglas.
Gelukkig hebben we het de laatse 2 en een halve week rustig aan gedaan wat betreft uit eten e.d. zodat we het er nu van kunnen nemen.

Vandaag hebben we de camper ingeleverd en meteen maar even bekeken wat we de volgende keer moeten huren.
Dat wordt dus een slagje kleiner (4x4) en een slagje groter.
Wanneer dit plaats gaat vinden is nog niet helemaal duidelijk.

Vanavond (het is inmiddels kwart over 9) hebben we lekker luxe in het resort gegeten.
Het was een 8 gangen diner.

Morgen gaan we op verzoek van Clemens in de zee zwemmen.
Dus als dit het laatste is wat je van ons hebt gehoord dan is het niet helemaal goed gegaan.

Groetjes,
en hopelijk tot de volgende keer.

Erwin.

• 22 November 2004 - 15:25

Irma , Rob En Anouk:

Nu al begonnen aan het laatste deel van de vakantie. Wat gaat dat snel zeg. En hebben julie de haaien gezien in zee brrrrrrrrrrr. Komen nu de foto's eraan.Dus het zeker de moeite waard om zo'n rondreis te maken.

• 22 November 2004 - 19:12

Vincent:

Ha luitjes. Alles goed als ik dit zo lees. Veel plezier nog en de groeten aan Jaws

• 23 November 2004 - 01:14

Erwin:

Ja, dit is het laatste deel van de reis. De tijd vliegt voorbij.
    We gaan deze week nog de zee op en gaan nog even een visje vangen.

Groetjes.

• 23 November 2004 - 23:28

Monique D (je Collega Erwin):

Hoi,
    Leuk jullie reisverslag te volgen, top! Nog lekker genieten deze laatste paar dagen.
    We horen jullie verhalen binnenkort wel (op het werk....) en zien hopelijk de foto's.
    Veel plezier nog!